miercuri, 4 februarie 2015

Poate Dumnezeu folosi o casnică?


Zilele astea îmi stă în minte un gând: cum mă poate folosi pe mine Dumnezeu, care nu sunt decât o casnică simplă într-o țară străină, fără prea multe cunoștințe, cu biserica la 80 de km de casă?

Am citit în ultimul timp multe cărți creștine (în afară de Biblie), prin care am simțit că Dumnezeu îmi vorbește și mă cheamă la o dedicare mai serioasă. Și sunt convinsă că El mă vrea mai aproape de El. Dar totuși, sunt și zile ca acestea, în care mă simt închisă. Parcă aș putea să fac mult mai multe pentru Dumnezeu, dar eu sunt prinsă în țara aceasta străină, mă mișc doar între casă, grădiniță și magazinul de la colț. Cum să-I slujesc eu mai mult lui Dumnezeu? Pentru că, parcă, nu văd nicio ocazie pentru aceasta.

Cu toate acestea, cred că sunt la locul potrivit și în vremea potrivită pentru mine și  mai cred că acum pot să slujesc foarte bine în rugăciune. Da, sunt atât de multe motive de rugăciune și cele mai de aproape sunt chiar aici în casa mea. 

În Numele lui Isus, decid să mă rog rugăciunile pe care mi le pune El pe inimă, voi face binele pe care pot să-l fac în această perioadă din viața mea și voi continua să mă hrănesc cu Cuvântul Lui. Nu știu care este scopul Lui și pentru ce anume mă pregătește, dar știu că El este cu mine și că trebuie să continui pe acest drum. Pentru că EL ESTE ACEST DRUM.

Ramona

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu