luni, 9 ianuarie 2017

Dumnezeu nu are vacanta. Despre cum l-a vindecat pe mezinul meu si cate ceva despre discernamant

Doresc sa impartasesc cu voi faptul ca Dumnezeu Si-a facut simtita prezenta in viata mea in aceasta vacanta. Sunt ff bucuroasa sa vad cat este de aproape fatza de cei care-L cauta din toata inima. Poate ca va veti simti si voi incurajate de marturisirea mea.
In primul rand, am vazut ca m-a ascultat si mi-a raspuns aproape imediat la rugaciune. Stiu ca a fost El! Pt ca Ruben, baiatul meu de 1 an, a fost bolnav si, desi i-am dat tratament, i s-a facut tot mai rau. Iar intr-o zi a inceput sa planga si nu se mai oprea. Nu am mai stiut ce sa-i fac si cum sa-l linistesc. Atunci m-am rugat cu el in brate si L-am rugat pe Domnul sa-l linisteasca si sa-l faca sanatos. A fost o rugaciune simpla, dar din toata inima. Si am declarat ce scrie in Cuvantul Lui, ca El ne vindeca toate bolile noastre si ca prin ranile Lui, noi suntem vindecati. Ruben a mai plans putin dupa aceea, dar scurt, si apoi s-a linistit si a adormit. Iar dupa ce s-a trezit, a fost mult mai bine si in ziua urmatoare a fost aproape vindecat. Lucrul acesta a avut loc chiar dupa Craciun. Slava Lui!! Sunt convinsa ca a fost Dumnezeu Cel care a lucrat. Unii ar spune ca a fost o coincidenta, dar eu stiu sigur ca a fost Dumnezeu. El se indura de copiii nostri si asteapta sa ne rugam pt ei. Pt ca El este gata sa ne raspunda si sa lucreze. Nu trebuie sa ne zbatem singure si sa ne facem tot felul de griji. Impreuna cu Isus, reusim sa-i crestem bine pe copiii nostri.
In al doilea rand, El m-a facut atenta la faptul ca nu toti cei care vorbesc in Numele Lui sunt si invatatori buni. Eu obisnuiam sa urmaresc pe youtube anumiti predicatori si imi placea cum vorbesc. Dar Domnul mi-a spus sa fiu atenta pe cine urmaresc si vreau sa iau drept exemplu. Caci nu sunt toate si nici toti dupa voia Lui. Si atunci m-am gandit cat de important este sa stim sa discernem invatatorii buni de cei falsi, sa nu ne luam numai dupa carisma lor, ci sa fim atente la invatatura pe care o dau, dar si la viata lor. Este ff important lucrul acesta, mai ales ca acum pe youtube putem gasi tot felul de predicatori si tot felul de cantareti. Unii dintre ei au vizualizari ff multe, dar asta nu e neaparat un semn ca e si Dumnezeu de acord cu ei. Asa ca, DISCERNAMANT!
Domnul sa ne ajute sa ramanem aproape de El prin citirea Cuvantului si rugaciune!
Fiti binecuvantate!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu