miercuri, 26 octombrie 2016

Sunt aici. De ce te ingrijorezi?

Saptamana trecuta vorbeam cu fetele din grupul meu de studiu si le spuneam ca ma ingrijorez pentru unul din baietii mei, din cauza ca nu prea vrea sa manance. E foarte dificil cand vine vorba de mancare. Sunt sigura ca multe mame trec si ele pe aici cu copiii lor.
Ei bine, cand am pomenit ca imi fac griji, parca am simtit in sinea mea ca Il intristez pe Dumnezeu. E ca si cum El mi-ar fi spus: "Eu sunt aici. De ce iti faci griji? De ce nu Imi spui Mie despre problema ta? Eu te pot ajuta!"
Sunt sigura ca Dumnezeu, asa cum spune si Cuvantul Lui, nu vrea sa ne facem griji pentru nimic, tocmai pentru ca El este de partea noastra si ne poate ajuta. Insa ajutorul Lui vine atunci cand Il chemam. El nu lucreaza peste vointa noastra, desi, sa fim sincere, El ne ajuta totusi foarte mult, chiar daca nu I-o cerem intotdeauna, pentru ca ne iubeste intr-un mod atat de profund. Dar, daca Ii cerem ajutorul si implicarea intr-o anumita situatie, atunci problema se rezolva impreuna cu Dumnezeu. Nu ne mai purtam singure povara, pentru ca Il facem pe El partas la tot ceea ce ni se intampla. Pacea vine peste noi si Dumnezeu se implica in problema in care L-am chemat. E atat de minunat sa stim ca nu suntem singure in problema noastra! Dar pentru aceasta trebuie sa invatam valoarea rugaciunii. A acelei stari de vorba cu Dumnezeu, ca si cum El ar fi in fatza noastra si am discuta direct cu El.
Dumnezeu vrea atat de mult sa vorbim cu El! Pacea noastra se afla la distanta de o rugaciune. Avem sansa ca orice problema intampinam sa o transformam in motiv de rugaciune si nu in motiv de ingrijorare.
De aceea, draga mea cititoare, spune-I in seara aceasta Domnului ce te apasa si asteapta ca El sa raspunda! O va face cu siguranta, daca esti atenta!

Ramo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu