miercuri, 19 noiembrie 2014

De ce încă un blog?



Bună dimineața, fetelor!


M-am hotărât să creez acest blog, pentru că eu cred că avem nevoie de el. El se adresează femeilor care Îl iubesc pe Dumnezeu, vor să aibă timp de părtășie cu El în fiecare zi, dar, din anumite motive, nu pot fi consecvente.

Iar lucrul acesta întristează...

Și eu m-am simțit frustrată când am văzut cât de slabă sunt și că nu pot să pun în fiecare zi timp deoparte doar pentru mine și Dumnezeu. Atunci m-am gândit ce bine ar fi dacă aș avea cel puțin o prietenă cu care să pot să țin legătura și să ne întrebăm una pe alta despre ce am citit azi din Biblie, ce ne-a mai vorbit Domnul...

Și uite așa am găsit blogul lui Courtney Joseph de la  http://womenlivingwell.org/. Ea a început un studiu on line a Bibliei sub numele de Good Morning Girls. Eu l-am urmărit din septembrie încoace și, când ea a anunțat că putem să traducem mesajele ei și să facem studii cu alte fete doritoare din alte țări, mi-am spus că asta e șansa mea. Nu doar voi fi motivată să citesc în fiecare zi câte un pasaj din Biblie, dar și alte femei vor putea face acest studiu împreună cu mine.

Nu-i așa? Când faci un lucru împreună cu altcineva, e mai ușor! Te încurajezi una pe alta, te trezești mai ușor dimineața când știi că mai sunt și alte femei care fac asta pentru a citi Biblia...                                                                                                                                          
Dar să vedem cum vom proceda: vom citi câte un capitol din Biblie în fiecare zi. Un capitol pe zi! Nu e mult, nu-i așa? Atât cât să-și găsească fiecare timp pentru a sta în părtășie, fără a fi o povară. Vom citi de luni până vineri. O dată pe săptămână va scrie Courtney câte un devoțional care va scoate în evidență cele mai importante idei din capitolele citite în acea săptămână. Eu voi traduce devoționalele și le voi pune pe blog.  Pe facebook  vom ține legătura în fiecare zi și vom scrie ce ne-a vorbit Domnul sau ce am înțeles noi din pasajul respectiv. Există și o metodă de studiu a Bibliei pe care o veți primi.    

Ideal ar fi să putem citi la primele ore ale dimineții. Atunci e mintea odihnită si funcționează cel mai bine. Dar dacă nu reușim să citim dimineața, nu e nicio problemă. Putem citi în orice moment al zilei, când avem un răgaz. Doar să citim!                                           

Abia aștept să începem!

Ramona

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu